Мета: закріпити
знання учнів з теми, а саме які чинники впливають на життя тварин, охоронна
тваринного світу; розвивати вміння працювати над власними проектами; виховувати
бережне ставлення до тваринного світу.
Обладнання: комп’ютер, таблиці до даної теми.
Тип уроку: узагальнення знань
І. Організаційний
момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Презентація проектів «Тварини Червоної книги України та Полтавської області».
ІІІ. Узагальнення знань
1). Біологічний диктант:
1. Абіотичний фактор – це … ;
2. Пристосування тварин до нестачі води – це фактор … ;
3. Біотичний фактор – це … ;
4. Тип відносин, який дає користь обом тваринам називається … ;
5. Виведення порід шляхом відбору і схрещування – це … ;
6. Антропогенний фактор – це … ;
7. На якій природоохоронній території заборонені всі види діяльності людини
- … ;
8. Територія на якій зберігають, вивчають і розводять у штучних умовах тварин
- … ;
9. В якій ері зародилось життя на Землі - … ;
10. Перші мешканці тварин наземно-повітряного середовища - … ;
11. Мезозойська ера – це період розквіту … ;
12. Які події відбулися в кайнозойській ері… .
2). Бесіда за таблицею «Еволюційне дерево сучасного тваринного світу».
ІV. Підсумки уроку
Оцінювання учнівських презентацій.
V. Домашнє завдання
Підготувати реферат на тему «Природоохоронні території Полтавської області».
Почта: svavuta777100sobakgmail.com
Для письма замените в адресе "100
собак" на одну почтовую @
Важно! Пробелов в адресе не должно быть перед "собачкой" и после неё!
При использовании материалов сайта ссылка на автора обязательна!
© Ивушкин В.Э.