Мета: з’ясувати
рівень освітньої компетентності учнів з теми; здійснити контроль і корекцію
знань з теми; розвивати вміння працювати з схемами, відповідати на різнорівневі
завдання у вигляді схем; виховувати бережливе ставлення до тваринного світу,
здійснювати екологічну освіту та виховання.
Обладнання: різнорівневі завдання у вигляді
схем.
Тип уроку: контролю та корекції знань.
![]() |
![]() |
ІІІ. Узагальнення й систематизація знань
Різнорівневі завдання на індивідуальних листках
1. Заповніть схему «Зовнішня будова річкового рака»
2. Заповнення схеми: «Різноманітність Павукоподібних».
Уявіть, що ви збираєтесь провести екскурсію по класу Павукоподібних, доповніть
схему (представники, цікаві факти).
3. Порівняйте зовнішню та внутрішню будову класу Комах з класом Павукоподібні(заповнюючи таблицю).
Охаректеризувати органи та
системи органів |
Клас комахи |
Клас павукоподібні |
Покриви, рух | ||
Ротовий апарат | ||
Травна система | ||
Дихальна | ||
Кровоносна | ||
Видільна | ||
Нервова | ||
Розмноження |
1. Заповніть схему «Зовнішня будова павука-хрестовика»
2. Заповнення схеми: «Різноманітність ракоподібних».
Уявіть, що ви збираєтесь провести екскурсію по класу Ракоподібні, доповніть
схему (представники, цікаві факти).
3. Порівняйте зовнішню та внутрішню будову
клас Ракоподібних з класом Комахи (заповнюючи таблицю).
Охаректеризувати органи та
системи органів |
Клас комахи |
Клас ракоподібні |
Покриви, рух | ||
Ротовий апарат | ||
Травна система | ||
Дихальна | ||
Кровоносна | ||
Видільна | ||
Нервова | ||
Розмноження |
1.Заповніть схему "Зовнішня будова травневого хруща".
2.Заповнення схеми: "Різноманітність комах". Уявіть, що ви збираєтесь провести
екскурсію по класу Комахи, доповніть схему (представники, цікаві факти).
3. Порівняйте зовнішню та внутрішню будову клас Ракоподібних з класом Павукоподібні(заповнюючи таблицю).
Охаректеризувати органи та
системи органів |
Клас павукоподібні |
Клас ракоподібні |
Покриви, рух | ||
Ротовий апарат | ||
Травна система | ||
Дихальна | ||
Кровоносна | ||
Видільна | ||
Нервова | ||
Розмноження |
Чи сподобався урок?
Що нового дізналися?
Що сподобалося понад усе?
Повторити таблицю 5.1. "Загальна характеристика типу Членистоногі".
Почта: svavuta777100sobakgmail.com
Для письма замените в адресе "100
собак" на одну почтовую @
Важно! Пробелов в адресе не должно быть перед "собачкой" и после неё!
При использовании материалов сайта ссылка на автора обязательна!
© Ивушкин В.Э.